Deocamdata nu sunt produse disponibile
Ramai aproape! Produsele vor fi afisate aici pe masura ce vor fi adaugate.
Păstrați-vă stivuitorul la rece cu selecția noastră de sisteme de răcire pentru stivuitoare si utilaje logistice. Alegeți din mărci de top la prețuri competitive.
Sistemul de răcire al unui motor de stivuitor este conceput pentru a regla temperatura motorului și a preveni supraîncălzirea acestuia în timpul funcționării.
Motoarele de stivuitoare, ca și cele ale autoturismelor, generează căldură ca produs secundar. Sistemul de răcire ajută la disiparea acestei călduri și menține motorul la o temperatură optimă de funcționare pentru motostivuitorul dumneavoastra.
Întreținerea corectă a sistemului de răcire este esențială pentru a asigura o funcționare eficientă și pentru a preveni problemele legate de supraîncălzire. Inspecțiile regulate, spălarea lichidului de răcire și înlocuirea componentelor uzate sunt pași importanți în menținerea sistemului de răcire al unui motor de stivuitor.
Pompa de apă este antrenată de motorul stivuitorului și circulă lichidul de răcire în sistemul de răcire prin canalele din blocul motor, chiulasa și radiator pentru a fi răcit din nou.
Radiatorul este un schimbător de căldură care transferă căldura din lichidul de răcire în aerul din jur. Pe măsură ce lichidul de răcire curge prin radiatorul stivuitorului, aerul care trece peste aripioarele radiatorului ajută la disiparea căldurii, răcind lichidul de răcire înainte de a se întoarce în motor, astfel motostivuitorul functioneaza la temperatura optima.
Termostatul este o supapă situată între motor și radiator. Reglează debitul de lichid de răcire în funcție de temperatura de funcționare a motorului. Când motorul este rece, termostatul rămâne închis, permițând lichidului de răcire să circule în interiorul motorului pentru a facilita o încălzire mai rapidă. Pe măsură ce motorul stivuitorului atinge temperatura de funcționare, termostatul motostivuitorului se deschide, permițând lichidului de răcire să curgă către radiator pentru răcire.
Unele motoare de stivuitoare sunt echipate cu ventilatoare de răcire care ajută la îmbunătățirea fluxului de aer prin radiator, în special în condiții de funcționare la viteză mică sau staționară. Ventilatorul poate fi acţionat mecanic de motor sau controlat electric în funcţie de temperatura lichidului de răcire.
Rezervorul de expansiune, cunoscut și sub denumirea de rezervor de preaplin, oferă un loc pentru ca lichidul de răcire în exces să se extindă și să se contracte pe măsură ce motorul se încălzește și se răcește. De asemenea, servește ca rezervor pentru completarea lichidului de răcire pierdut din cauza evaporării sau a scurgerilor minore.
Capacul radiatorului sau capacul de presiune menține presiunea corespunzătoare în sistemul de răcire, ridicând punctul de fierbere al lichidului de răcire și ajutând la prevenirea supraîncălzirii. De asemenea, permite ca lichidul de răcire să fie extras din rezervorul de expansiune înapoi în radiator după cum este necesar.
Sistemul de răcire al motostivuitorului folosește un amestec de apă și lichid de răcire, adesea etilenglicol sau propilenglicol, pentru a absorbi și a transfera căldura departe de componentele motorului. Lichidul de răcire conține, de asemenea, aditivi care ajută la prevenirea coroziunii, a depunerilor de calcar și a înghețului la temperaturi scăzute.
Mai multe detaliiRamai aproape! Produsele vor fi afisate aici pe masura ce vor fi adaugate.