Deocamdata nu sunt produse disponibile
Ramai aproape! Produsele vor fi afisate aici pe masura ce vor fi adaugate.
Asigurați-vă că motorul stivuitorului dumneavoastră funcționează fără probleme cu selecția noastră de piese pentru motoarele de stivuitoare si utilaje logistice. Oferim mărci de top la prețuri competitive.
UTEC Hidraulice este distribuitor de piese de schimb pentru stivuitoare și service autorizat ISCIR, acest lucru ne permite să menținem flota de stivuitoare de închiriat la standarde înalte.
Efectuăm reparații pentru stivuitoare Toyota, Baoli, CHL, Clark, Heli, Hyster, Klass, Jungheinrich, Linde.
Reparații și intervenții la fața locului
Putem furniza un stivuitor de schimb în timpul reparației.
Aceste motoare constau din mai multe componente cheie:
Aceste componente lucrează împreună pentru a converti energia electrică în mișcare mecanică, propulsând roțile stivuitorului și permițându-i să deplaseze eficient sarcinile în depozite și medii industriale.
Componentele cheie ale unui motor IC întâlnite în mod obișnuit în stivuitoare:
Aceste componente lucrează împreună pentru a alimenta stivuitorul, oferind propulsia și funcționalitatea necesare pentru ridicarea și mutarea sarcinilor în diferite setări industriale. Întreținerea și inspecția regulată a acestor componente sunt esențiale pentru a asigura funcționarea fiabilă și siguranța stivuitorului.
Mai multe detaliiRamai aproape! Produsele vor fi afisate aici pe masura ce vor fi adaugate.
Statorul este partea staționară a motorului electric și constă dintr-o serie de înfășurări de sârmă dispuse în jurul miezului motorului. Când curentul electric trece prin aceste înfășurări, acesta creează un câmp magnetic.
Rotorul este partea rotativă a motorului electric și este poziționat în stator. De obicei, constă dintr-un arbore și bare sau bobine conductoare. Când câmpul magnetic al statorului interacționează cu rotorul, acesta induce o forță de rotație, determinând rotirea rotorului.
În motoarele cu curent continuu (DC), periile și un comutator sunt folosite pentru a furniza energie electrică rotorului. Comutatorul este un inel cilindric segmentat conectat la rotor, în timp ce periile sunt elemente conductoare cu arc care mențin contactul cu comutatorul în timp ce acesta se rotește. Acestea asigură fluxul de energie electrică către înfășurările rotorului, permițând rotația continuă.
Motoarele fără perii de curent continuu (BLDC) elimină nevoia de perii și comutatoare. În schimb, folosesc un controler electronic pentru a controla fluxul de electricitate către înfășurările motorului. Controlerul determină sincronizarea și secvența impulsurilor de curent către înfășurările statorului, creând efectiv un câmp magnetic rotativ și antrenând rotorul.
Rulmenții sunt utilizați pentru a susține și ghida arborele rotorului, permițându-i acestuia să se rotească fără probleme în carcasa motorului. Acestea reduc frecarea dintre piesele mobile și ajută la menținerea eficienței și longevității motorului.
Carcasa motorului adăpostește statorul, rotorul și alte componente interne, protejându-le de factorii de mediu, cum ar fi praful, umiditatea și resturile. De asemenea, oferă suport structural ansamblului motor.
Motoarele electrice generează căldură în timpul funcționării, așa că multe motoare de stivuitoare sunt echipate cu sisteme de răcire pentru a disipa căldura în exces și pentru a menține temperaturile optime de funcționare. Metodele de răcire pot include răcirea cu aer (ventilatoare), răcirea cu lichid (circularea lichidului de răcire) sau o combinație a ambelor.
Blocul motor este structura principală a motorului, care conține cilindri în care are loc arderea. Adăpostește componente precum arborele cotit, pistoanele și supape.
Cilindrul este o cameră cilindrică din blocul motor în care este ars amestecul combustibil-aer. Stivuitoarele cu motor IC au mai mulți cilindri în linie dreaptă.
Pistoanele sunt componente cilindrice care se deplasează în sus și în jos în interiorul cilindrilor. Acestea sunt conectate la arborele cotit prin intermediul unor biele. Mișcarea pistonului este condusă de forța de ardere.
Arborele cotit este un arbore rotativ situat în blocul motor. Acesta transformă mișcarea alternativă a pistoanelor în mișcare de rotație, care antrenează roțile stivuitorului printr-un sistem de transmisie.
Supapele controlează fluxul de aer și combustibil în cilindri și gazele de evacuare din cilindri. Motoarele IC au supape de admisie, care permit amestecului combustibil-aer să pătrundă în cilindri și supape de evacuare, care permit ieșirea gazelor de eșapament după ardere.
Sistemul de combustibil furnizează combustibil din rezervorul de combustibil către cilindrii motorului. Include componente precum pompa de combustibil, injectoarele de combustibil (la motoarele diesel), conductele de combustibil și filtrele de combustibil.
La motoarele pe benzină, sistemul de aprindere generează scântei pentru a aprinde amestecul combustibil-aer din cilindri. De obicei, include componente precum bujii, bobine de aprindere, distribuitor (la motoarele mai vechi) și modul de control al aprinderii.
Motoarele IC generează o cantitate semnificativă de căldură în timpul funcționării, așa că este necesar un sistem de răcire pentru a menține temperaturile optime de funcționare. De obicei, include un radiator, lichid de răcire, pompă de apă, termostat și ventilator de răcire.
Sistemul de evacuare canalizează gazele de eșapament produse în timpul arderii afară din motor și departe de operatorul stivuitorului. Include componente precum galeria de evacuare, convertizorul catalitic (la unele motoare), toba de eșapament și țevile de evacuare.
check_circle
check_circle