Deocamdata nu sunt produse disponibile
Ramai aproape! Produsele vor fi afisate aici pe masura ce vor fi adaugate.
Păstrați stivuitorul dumneavoastră alimentat cu combustibil cu selecția noastră de piese pentru sistemul de alimentare cu combustibil pentru stivuitoare si utilaje logistice. Oferim mărci de top la prețuri competitive.
Întreținerea regulată a sistemului de alimentare cu combustibil este crucială pentru a asigura funcționarea corectă și longevitatea stivuitorului diesel. Aceasta include inspecția periodică și înlocuirea filtrelor, verificarea scurgerilor în conductele de combustibil și asigurarea că rezervorul de combustibil este curat și fără contaminanți.
Întreținerea sistemului de alimentare cu GPL este esențială pentru a asigura funcționarea sigură și eficientă a stivuitorului. Sunt necesare inspecții regulate, verificări ale scurgerilor și întreținere conform recomandărilor producătorului pentru a preveni accidentele și pentru a menține performanța. În plus, operatorii ar trebui să fie instruiți cu privire la procedurile adecvate de manipulare a combustibilului GPL pentru a minimiza riscurile asociate cu utilizarea acestuia.
Mai multe detaliiRamai aproape! Produsele vor fi afisate aici pe masura ce vor fi adaugate.
Aici este depozitat motorina. De obicei, se așează sub scaunul operatorului sau în spatele stivuitorului.
Filtrul de combustibil elimină impuritățile și contaminanții din motorină înainte ca acesta să intre în motor. Acest lucru ajută la asigurarea performanței optime a motorului și longevității.
Pompa de combustibil este responsabilă pentru pomparea motorinei din rezervor către motor. La unele stivuitoare, aceasta poate fi o pompă mecanică, în timp ce în altele, poate fi o pompă electrică.
Injectoarele de combustibil sunt responsabile pentru livrarea cantităților precise de combustibil diesel în camera de ardere la momentul potrivit. Acest lucru este esențial pentru arderea adecvată și pentru generarea de energie.
Acestea sunt conductele sau furtunurile care transportă motorină de la rezervor la motor, trecând prin filtrul de combustibil și prin pompă pe parcurs. Acestea trebuie să fie robuste și bine întreținute pentru a preveni scurgerile sau blocajele.
Această componentă reglează presiunea combustibilului livrat către motor. Presiunea constantă a combustibilului este esențială pentru performanța optimă a motorului.
La unele motoare diesel, combustibilul este livrat la injectoare printr-o șină de combustibil, care acționează ca o galerie pentru a distribui combustibilul în mod uniform către fiecare injector.
Excesul de combustibil care nu este utilizat de motor este trimis înapoi la rezervorul de combustibil prin conducta de retur. Acest lucru ajută la menținerea presiunii constante a combustibilului și previne supraîncălzirea combustibilului.
Un indicator de combustibil de pe tabloul de bord sau de pe tabloul de bord indică nivelul de motorină din rezervor, permițând operatorului să monitorizeze nivelurile de combustibil și să planifice alimentarea în consecință.
Aici este depozitat gazul petrolier lichefiat. De obicei, este montat pe partea din spate a stivuitorului.
Acestea sunt conductele care transportă GPL de la rezervor la motor. De obicei, sunt fabricate din materiale durabile pentru a rezista presiunii și proprietăților chimice ale GPL.
Regulatorul controlează presiunea GPL pe măsură ce curge de la rezervor la motor. Acesta asigură menținerea presiunii corecte pentru performanțe optime ale motorului.
La unele stivuitoare, în special la modelele mai vechi, un mixer de combustibil este folosit pentru a amesteca GPL-ul cu aer înainte ca acesta să intre în motor. Acest amestec este apoi introdus în camerele de ardere ale motorului.
Unele stivuitoare pot fi echipate cu senzori și unități de control care monitorizează și reglează diferiți parametri ai sistemului de combustibil, cum ar fi presiunea combustibilului, raportul aer-combustibil și performanța motorului. Aceste componente ajută la optimizarea eficienței consumului de combustibil și la reducerea emisiilor.
check_circle
check_circle