Declarație de Garanție UTEC SRL
Pentru utilaje, echipamente, piese de schimb, servicii și sisteme informatice
PROCEDURA DE REVENDICARE A GARANTIEI
CONTACTAȚI SERVICIUL CLIENȚI UTEC CU DOVADA ACHIZIȚIEI ȘI O DESCRIERE A PROBLEMEI PRIN FORMULARUL ONLINE: HTTPS://UTEC.RO/GARANTIE
Principii de Bază
- Utilaje și echipamente noi
- Cererile de garanție se escaladează la producător și vor fi soluționate conform termenilor și condițiilor impuse de acesta.
- Utilaje și echipamente SH
- Garanția acoperă doar reparațiile necesare pentru funcționarea vitală a echipamentului.
- Odată achiziționat, utilajul nu se poate returna. Reparațiile se fac conform standardului de uzură al echipamentului, iar vânzătorul decide unilateral ce piese de schimb sunt utilizate.
- Reparații, revizii, constatări, evaluări
- Garanția acoperă doar manopera și piesele înlocuite, conform specificațiilor contractuale.
- Piese de schimb și accesorii
- Garanția este valabilă 6 luni de la data achiziției și acoperă doar defectele de fabricație.
- Sisteme informatice
- Garanția este valabilă 12 luni de la instalare și acoperă doar defectele de software și hardware specificate în contract.
Capitolul 1: Utilaje și Echipamente Noi
1.1. Perioada de Garanție
- Garanția este valabilă 12 luni sau 200 ore de funcționare (oricare survine prima) de la data livrării.
- Pentru echipamentele cu garanție extinsă, condițiile sunt specificate separat.
1.2. Acoperirea Garanției
- Garanția acoperă defectele de materiale și de fabricație, dar nu include piese de uzură, consumabile sau daune cauzate de utilizare necorespunzătoare.
1.3. Excluderi din Garanție
- Utilizare abuzivă, modificări neautorizate, lipsa întreținerii regulate conform manualului.
Capitolul 2: Utilaje și Echipamente Second-Hand (SH)
2.1. Perioada de Garanție
- 1 lună / 100 ore de functionare pentru utilaje între 2-15 ani.
- Fără garanție pentru utilaje mai vechi de 15 ani.
2.2. Acoperirea Garanției
- Se repară doar elementele vitale pentru funcționare, nu elementele de uzură (plastic, cauciuc, filtre etc.).
2.3. Condiții Speciale
- Dacă intervenția necesită echipamente speciale, cade in sarcina clientului să transporte utilajul la cel mai apropiat service UTEC.
- Garanția nu acoperă costurile de transport ale echipamentului către service.
Capitolul 3: Reparații, Revizii, Constatări, Evaluări
3.1. Perioada de Garanție
- Garanția pentru reparații este de 3 luni pentru piesele înlocuite.
- Nu se oferă garanție pentru reparațiile la piese deja uzate sau pentru echipamentele învechite.
3.2. Condiții și Excluderi
- Garanția nu acoperă costurile de transport ale echipamentului către service.
- Diagnosticele și evaluările efectuate nu au garanție.
Capitolul 4: Piese de Schimb și Accesorii
4.1. Perioada de Garanție
- 6 luni de la data achiziției pentru piesele de schimb originale.
- 3 luni pentru piesele aftermarket vândute de UTEC.
4.2. Acoperirea Garanției
- Garanția acoperă doar defectele de fabricație, nu include uzura normală sau montajul necorespunzător.
4.3. Excluderi din Garanție
- Consumabile: uleiuri, filtre, garnituri, bujii, anvelope.
- Piese neoriginale sau montate incorrect
4.4. Procedura de Revendicare
- Clientul trebuie să furnizeze dovada achiziției și descrierea defectului.
Capitolul 5: Sisteme Informatice
5.1. Perioada de Garanție
- 12 luni de la instalare pentru software și hardware UTEC.
5.2. Acoperirea Garanției
- Garanția include defectele de funcționare ale software-ului și hardware-ului furnizat.
5.3. Excluderi din Garanție
- Probleme cauzate de modificări software neautorizate.
- Defecțiuni provocate de viruși sau utilizare necorespunzătoare.
- Probleme apărute în urma instalării necorespunzătoare de către client.
5.4. Procedura de Revendicare
- Contactați UTEC pentru asistență tehnică și diagnosticare.
Contact Service UTEC
📧 Email: tehnic@utec.ro
📞 Telefon: +40722505116
🌐 Web: HTTPS://UTEC.RO/GARANTIE
🔎 Toate cererile de garanție trebuie depuse pe site-ul UTEC în termen de 15 zile de la constatarea defectului!